Гарантія
Гарантія на продукцію від компанії VENETO
Висока якість - головне правило компанії VENETO. Це обумовлено дотриманням всіх правил технологічного циклу виробництва - від формування пін і загартування пружин до упаковки виробів в плівку.
На матраци | 20 років |
На матраци (експлуатація в місцях загального користування) | 36 місяців |
На дивани (експлуатація в домашніх умовах) | 20 місяців |
На дивани (експлуатація в місцях загального користування) | 12 місяців |
На м`які ліжка (експлуатація в домашніх умовах) | 20 місяців |
На м`які ліжка (експлуатація в місцях загального користування) | 12 місяців |
На корпусні меблі (експлуатація в домашніх умовах) | 20 місяців |
На корпусні меблі (експлуатація в місцях загального користування) | 12 місяців |
На ортопедичне каркас-ліжко | 18 місяців |
На текстильні вироби | 18 місяців |
Співробітники нашої служби доставки нададуть Вам, разом з товаром, фірмовий гарантійний талон, документи про оплату,доставку та передачу Вам товару.
Ви завжди можете провести перевірку комплектності товару та відсутності у нього зовнішніх дефектів у присутності співробітників нашої служби доставки. На Ваше бажання, наші співробітники можуть розпакувати матрац і укласти його на ліжко, а Ви зможете випробувати його, полежавши на ньому. Якщо у Вас виникли претензії до зовнішнього вигляду чи якості виготовлення товару, ми замінимо його та доставимо Ваше замовлення повторно.
Сервісне обслуговування.
Якщо у Вас виникли питання про якість нашої продукції, звертайтесь за телефоном гарячої лінії +38 050 381 21 63 або напишіть листа з фотографією виробу на електронну адресу reclamation@veneto.ua та info@veneto.ua.
Заяви розглядаються близько 3 робочих днів, після чого наш фахівець відповість на Ваше питання і вирішить проблему.
Сервісний центр працює у будні з 9:00 до 18:00
Стати дилером
Заповніть форму, щоб стати реселлером Veneto, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.