Гарантія
-
Гарантія на матраци ТМ «Венето» – 20 років
Особливі гарантійні терміни на матраци Венето, зумовлені високою якістю і сучасними технологіями, що використовуються у виробництві наших матраців.
- Гарантія на дивани ТМ «Венето»:
При експлуатації диванів в домашніх умовах, гарантія – 30 міс.
При експлуатації диванів в загальних умовах, гарантія – 12 міс.
- Гарантія на дерев'яні ліжка ТМ «Венето» – 18 міс.
- Гарантія на м'які ліжка ТМ «Венето:
При експлуатації м'яких ліжок в домашніх умовах, гарантія – 30 міс.
При експлуатації м'яких ліжок в загальних умовах, гарантія – 12 міс.
- Гарантія на каркас-ліжка – 18 міс.
- Гарантія на спальні приладдя ТМ «Венето» – 18 міс.
* Повернення спальної білизни здійснюється протягом 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", після фактичного отримання товару, за умови якщо товар не був у експлуатації (розпакований).
Співробітники нашої служби доставки нададуть Вам, разом із товаром, фірмовий гарантійний талон, документи про оплату, доставку і передачу Вам товару.
Ви завжди зможете провести перевірку комплектації товару і відсутності зовнішніх дефектів у присутності наших співробітників служби доставки. По Вашому бажанню, наші співробітники можуть розпакувати матрац і розмістити його на ліжку, а Ви зможете випробувати його.
Якщо у Вас виникли зауваження до зовнішнього вигляду чи якості виготовлення товару, ми замінимо його та доставимо Ваше замовлення повторно.
Сервісне обслуговування
При поломці чи несправності товару, Ви завжди можете звернутись в нашу сервісну службу по номеру гарячої лінії: 0-800-500-3-400 чи відправте Ваше запитання на електронну адресу: reclamation@veneto.ua. Відправляючи лист по ел.пошті, просимо Вас додати фотографії несправності товару. Це дозволить швидше вирішити Ваше питання.
Сервісний центр працює в будні з 9:00 до 18:00.
Безкоштовне гарантійне обслуговування не надається лише в тому випадку ,якщо дефект товару спричинений неправильним користуванням з ним покупцем.
Закон про "Про захист прав споживачів"
Дорогі клієнти, будь ласка, вибирайте нашу продукцію, ґрунтуючись на власних смаках, перевагах і параметрах.
Ми просимо уважно поставитися до вибору товару, так як подушки, ковдри, постільна білизна, інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню/обміну за законом про захист прав споживачів.
Витяги із Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р):
- "Обмін непродовольчого товару належної якості проводиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, виданий споживачеві разом з проданим зазначеним товаром.
- "Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його придбав".
- ... "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги".
Доповнення N3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172: Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
- Непродовольчі товари, серед яких:
- швейні та трикотажні вироби (за ГОСТом 19917-93 подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності, відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".)
- пір'яно-пухові вироби
- постільна білизна